Adresa pro zasílání reklamovaného zboží:
D.N.I. - EU, s.r.o. , U Zvonařky 448/16, Praha 2, 120 00
Kupující je povinen bez zbytečného prodlení zkontrolovat dodané zboží a případně informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodaného zboží, a to v době 12 měsíců od převzetí zboží.
Kupující může reklamovat dodané zboží jednou z následujících možností:
- Na e-mailovou adresu provozovatele: praha@drnona.eu
- Poštou na adresu provozovatele
- Telefonicky - o průběhu reklamace se může zákazník informovat na telefonním čísle +420 222 522 051.
- Osobním doručením
Reklamace zboží bude vyřešena bez zbytečného odkladu, nejpozději jeden měsíc od data reklamace, pokud se prodávající a kupující nedohodnou jinak. Při uplatnění reklamace je nutné předložit stručný popis závady a oznámit, případně telefonicky nebo osobně, preferovaný způsob vyřízení reklamace (výměna reklamovaného zboží nebo vrácení peněz).
V případě oprávněné reklamace hradí prodejce náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží zpět prodejci.
V případě neoprávněné reklamace nemá klient nárok na úhradu nákladů, spojených s reklamací.
Nárok na reklamaci zaniká v následujících případech:
- poškození zboží při přepravě (tyto škody je potřeba řešit s dopravcem při převzetí),
- při nesprávném zacházení se zbožím,
- pokud bylo zboží poškozeno živly,
- reklamované zboží má prošlé datum spotřeby.